وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

عکس: جل الخالق

جسد این موجود در حال حاضر در اختیار تیم پزشکی قرار گرفته تا تحقیقات و بررسی های لازم بر روی آن انجام گیرد تا صحت و سقم آن مشخص شود. بررسی انجام شده تابدین لحظه مشخص شده که جسد این کودک واقعی است و بر خلاف ادعای برخی افراد ساختگی نیست. 


به گزارش شیعه آنلاین به نقل از جهان، تلویزیون رسمی دولت مکزیک با انتشار خبری ادعا کرد تعدادی کشاورز که در مرزعه‌ای بزرگ در نزدیکی مکزیکوسیتی کار می‌کنند، اخیرا کودکی فضایی را شناسایی کرده‌اند. این کشاورزان از ترس این موجود سعی کردند او را زنده زنده دفن کنند. تلاش آنان برای دفن کردن او 3 بار انجام شد اما هر بار با فرداهای عجیب و غریب مواجه شد و در نهایت موفق شدند پس از غرق کردن او در آب و نگه داشتن سرش بیش از 10 ساعت در زین آب، او را به قتل برسانند. آنان پس از انجام این کار تصمیم گرفتند مقامات مسئول را از خبر مطلع کنند.


                                   


تلویزیون رسمی دولت مکزیک در ادامه افزود: مقامات مسئول پس از اطلاع یافتن از ادعای این کشاورزان، فورا تیمی را به محل اعزام کرده تا مسأله را مورد بررسی قرار دهند. تیم اعزامی مسأله را تأیید کرده و تصاویری از آن را برای پخش کردن در تلویزیون با خود آوردند.


در همین راستا مقامات رسمی مکزیک اعلام کردند: جسد این موجود در حال حاضر در اختیار تیم پزشکی قرار گرفته تا تحقیقات و بررسی های لازم بر روی آن انجام گیرد تا صحت و سقم آن مشخص شود. بررسی انجام شده تابدین لحظه مشخص شده که جسد این کودک واقعی است و بر خلاف ادعای برخی افراد ساختگی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد