وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

مشارکت عربستان سعودی با یمن در قتل عام شیعیان

منابع مطلع از تجهیز نظامی ارتش یمن توسط دولت سعودی جهت مقابله با معترضان شیعه این کشور خبر میدند این منابع می افزایند در حملات هوایی اخیر ، بر روی بدنه تعدادی از جنگنده ها نقش پرچم سعودی وجود داشته است !
به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز» در منطقه خلیج فارس ، یحیی الحوثی مسؤل سیاسی گروه الحوثیین اعلام کرد عربستان درجنگ ششم یمن به منظور بالا بردن نزاع داخلی در این کشور  از طریق حمایت از گروه های تروریستی و ملتهب کردن اوضاع این کشور نقش زیادی داشته است .
 
هفته گذشته حنگنده های ارتش در حملاتی سنگین به مواضع معترضان در استان صعده شمالی دهها تن از شیعیان این منطقه را به خاک و خون کشیدند . نزدیک به 100 هزار نفر از مردم این مناطق که بیشتر انان را زنان و کودکان تشکیل میدهند مجبور به ترک خانه و پناه بردن به مناطق دیگر برای در امان ماندن از حملات نظامیان یمن شده اند .
 
این در حالیست شاهدان عینی از حضور جنگنده های سعودی در این حملات علیه شیعیان یمنی خبر میدهند .
 
وزیر دفاع یمن هرگونه مشارکت سعودی در این حملات را تکذیب کرده است .
 
منابع مطلع از تجهیز نظامی ارتش یمن توسط دولت سعودی جهت مقابله با معترضان شیعه این کشور خبر میدند این منابع می افزایند در حملات هوایی اخیر ،بر روی بدنه تعدادی از جنگنده ها نقش پرچم سعودی وجود داشته است !
 
شایان ذکر است دولت وهابی عربستان در سالهای اخیر مبالغ سنگینی را برای مقابله باگسترش مذهب تشیع در منطقه خاورمیانه اختصاص داده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد