وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

ورود علمای شیعه به کویت ممنوع شد!

نماینده مجلس کویت ضمن انتقاد از منع ورود علمای شیعی به کویت خواستار رفع این گونه محدودیت‏ها از شیعیان کویت شد.این نماینده شیعه از تلاش‏های امیر کویت برای از بین بردن قومیت‏گرایی در این کشور گفت و ادامه داد...

به گزارش «شعیه نیوز» به نقل از ابنا، فیصل دویسان، نماینده مجلس کویت با بیان اینکه عده‏ای متعصب که با وزارت کشور مرتبط هستند، با ایجاد محدودیت برای شیعیان در کویت از ورود علمای شیعه به داخل کویت ممانعت نموده و آنها را در مرزهای این کشور نگاه می‏دارند، افزود: این کار بر خلاف قانون سال 1962 است که آزادی را حق عموم می داند و میان هموطنان تفاوتی قائل نمی‏شود.


این نماینده شیعه از تلاش‏های امیر کویت برای از بین بردن قومیت‏گرایی در این کشور گفت و ادامه داد: اما متأسفانه شاهد اقدامات دشمنان کویت هستیم که برای ایجاد نا امنی در این سرزمین، شیعیان را نشانه گرفته‏اند.


دویسان همچنین گفت: وزارت کشور باید این قید و بندهای امنیتی که به وسیله برخی از گروه‏های افراطی و تکفیری کویت ایجاد شده است را از فعالیت‏های شیعیان باز کنند تا شیعیان بتوانند براحتی به فعالیت‏های خود ادامه دهند و از تیررس تهمت‏ها و افتراها به دور باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد