وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

شیعه سوزانی ، سانسور یا بی خبری رسانه ها !؟

ماجرا از اینجا اغاز شد که پس از کشتار وحشیانه شیعیان در مسجد علی بن ابیطالب ( علیه السلام) در شب شام غریبان حضرت زهرا (سلام الله علیها ) و تشییع پیکر مطهر شهدای ان واقعه تاسف بار ، مراسم ختمی برای انان گرفته میشود یکی از مولویهای مسجد مکی به اتفاق حدود ۱۰۰ نفر به عنوان عرض تسلیت به  محل برگزاری ختم میروند که خانواده های داغدار با دیدن انان کنترل خود را از دست میدهند و به شعار علیه انان میپردازند .

ظاهرا این هیات ۱۰۰ نفره به اتفاق مولوی خود مجلس را ترک میکنند ولی در گیری بین دو طرف اغاز میشود و تعدادی از دو طرف مورد ضرب و شتم قرار میگیرند .

در مقابل مدتی بعد افراد ناشناس که لباس بلوچ به تن داشتند ظاهرا در خیابانهای اطراف مسجد مکی دست به اشوب میزنند و به تعدادی فروشگاه و  بانک خساراتی وارد میکنند  انها در ادامه وارد موسسه قرض الحسنه بسیجیان میشوند و با ریختن نفت انجا را به اتش میکشند و پنج کارمند که یک زن و ۴ مرد بودند را بصورت بی رحمانه در شعله های اتش رها کرده و به بیرون موسسه رفته و مانع کمک رسانی نیروهای امداد به انان میشوند !

و از بیرون این جنایت خود را به نظاره مینشینند!  وقتی نیروهای انتظامی به محل میرسند کارکنان موسسه از شدت سوختگی و دود ناشی از اتش سوزی جان خود را از دست داده بودند .

 ظاهرا هیج اقدامی از طرف نیروهای مستقر در مسجد مکی برای جلوگیری از این جنایت صورت نمی پذیرد !

انچه باعث تاثر است عدم انعکاس این جنایت هولناک و غیر انسانی وهابیون علیه شیعیان در روز روشن در مرکز یک استان توسط رسانه های داخلی میباشد حال اگر یک فلسطینی در نواز غزه زخمی شود  رسانه ملی و دیگر رسانه ها در چند وعده ی خبری به انعکاس ان میپردازد !

اما خبر  زنده به اتش کشیدن ۵ کارمند شیعه توسط وهابیون جنایتکار در کشوری که اکثریت ان را شیعیان تشکیل میدهند ارزش خبری نداشته است ؟!
ترجیح میدهم بیش از این این پست را ادامه ندهم ! لینک خبر +
 
توضیح :
 
 
 پس از انتشار خبر سوزانده شدن کارکنان موسسه قرض الحسنه مهر توسط عوامل به ظاهر وهابی ! در تعدادی از سایتهای خبریسایت مسجد مکی با چند روز تاخیر معنی دار اقدام به انتشار به اصطلاح گزارشی از تشنجات زاهدان نموده و با انتشار تصویری از موسسه مهر که در اتش سوخته است  هیچ اشاره ای به ابعاد این جنایت هولناک نکرده و این جنایت وهابیون ناپاک محکوم ننموده است !
 
 
حقیقت بزودی روشن خواهد شد و عوامل کثیف این جنایت و همدستان احتمالی انان به مجازات عمل ننگین خود خواهند رسید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد