وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

جوان آمریکایی 2 زن مسلمان محجبه را به قتل تهدید کرد

یک جوان آمریکایی به اتهام توهین شدید به دو زن مسلمان و تهدید به قتل آنان در نیویورک بازداشت شد.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، پلیس آمریکا یک جوان آمریکایی را به علت توهین شدید به یک مادر و دختر مسلمان و محجبه و تهدید به قتل آن‌ها بازداشت کرد.


این رویداد سازمان‌های اسلامی بزرگ در آمریکا را بر آن داشت تا با مراجعه به پلیس آمریکا خواستار تحقیق در زمینه این جنایت منفور شدند.


بنا بر گزارش پلیس آمریکا این جوان که جوزف بالانس نام دارد، در یک پمپ بنزین در نیویورک در حالیکه یک مادر و دختر محجبه را دید، شروع به استفاده از الفاظ رکیک و ضد اسلام نمود و آنها را تهدید به قتل کرد، وی در ادامه سعی کرد خودروی این زنان را تعقیب کند.


این فرد صبح روز چهارشنبه هفته گذشته بازداشت شد.


خانم علیا لطیف،  مدیر حقوق بشر در شورای مناسبات آمریکا و اسلام موسوم به کر(CAIR) که مقر آن در نیویورک قرار دارد، گفت: ما از "اف‌بی‌آی " می‌خواهیم تا تحقیقات درباره این حادثه نگران‌کننده را آغاز کند تا تمام اتهاماتی که ممکن است به این مجرم وارد شود، مورد بررسی قرار گیرد.


لطیف در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدامات خطرناک باید با اشد مجازاتی که در قانون تصریح شده است،‌ مجازات شود.


این در حالی است که موجی از اقدامات ضد اسلامی اخیرا در آمریکا تشدید شده است، نوشتن عبارات ضد اسلامی در یکی از مساجد کارولینای شمالی و اقدام به تولید لباس‌هایی با نوشته‌های ضد اسلامی در ایالت فلوریدا و اجبار دانش‌آموزان در پوشیدن این لباس‌ها در مدارس از جمله اقدامات نژاد پرستانه‌ای است که هم اکنون در جامعه آمریکا علیه مسلمانان رواج دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد