وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

ماجرای مسلمان شدن یک خواننده آلمانی

"از mtv تا مکه" نام کتابی است که "کریستیان پارکر" خواننده و مجری سرشناس آلمانی در آن چگونگی مسلمان شدنش را شرح داده است. او در این کتاب ابتدا خاطرات حضور خود در بزرگترین جشنواره و کنسرت‌های موزیک جهان را توضیح داده و سپس چگونگی گرویدنش به دین اسلام را شرح می‌دهد. 


به گزارش شیعه آنلاین، "کریستیان پارکر" که چند سالی است مسلمان شده، در گذشته یکی از سرشناس ترین خوانندگان آلمانی بوده و در شبکه تلویزیونی موزیک mtv نیز به شغل مجری گری مشغول بوده است. او پس از گرویدن به دین مبین اسلام، نام خود را به "یسرا" تغییر داد.


"یسرا" در مورد واکنش اطرافیان نسبت به مسلمان شدنش می‌گوید: پدر و مادرم در ابتدا کمی مخالفت کردند اما وقتی دین مبین اسلام را برایشان شرح دادم، با این مسأله کنار آمدند و حتی علاقمند شدند که بیشتر با این دین آشنا شوند. تلاش می‌کنم که آنان را نیز مسلمان کنم. اما متأسفانه تمام دوستانم نسبت به مسلمان شدنم واکنش منفی نشان داده و از من فاصله گرفتند.

                          
"کریستیان پارکر" درباره علت گرویدنش به دین مبین اسلام گفت: عاشق همه چیز بودم اما از زندگیم راضی نبودم. اما بعد فهمیدم که عشق دنیوی پوچ است و عشق واقعی فقط عشق به خداست.


گفتین است "کریستیان پارکر" در حال حاضر وقت خود را به بحث و مناقشه در مورد دین مبین اسلام در تالارهای گفتگوی اینترنتی و نیز تبلیغ دین و برخی فعالیت‌های اجتماعی و انسان دوستانه می‌گذراند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد