وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

هدیه رمضانی احمدی نژاد به نمایندگان!

یک سایت عربی که به مواضع ضد ایرانی معروف است، به نقل از «منابع خبری ایرانی» مدعی شد، همه نامزدهای معرفی شده به مجلس برای تصدی وزارتخانه‌ها در روز چهارشنبه رأی خواهند آورد و این پیش‌بینی بر پایه اعطای هدیه احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس است. 


به گزارش شیعه آنلاین به نقل از تابناک، سایت خبری «العربیه» که مواضع ضد ایرانی‌اش در میان رسانه‌های عربی نیز شهره است، در جدیدترین خبر ضد ایرانی خود با انتشار خبر بالا مدعی شد: مبلغ پرداختی به هر نماینده صد هزار دلار ـ معادل صد میلیون تومان ـ بوده و رئیس‌جمهور این مبلغ را به عنوان هدیه ماه رمضان به نمایندگان داده است!


در ادامه، پیش‌بینی این سایت عربی از محبوبیت وزرا نیز جالب توجه است، «العربیه» نوشت: هیچ یک از نامزدهایی که از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر معرفی شده‌اند، محبوبیت خاصی ندارند و حتی یکی از این وزرا درباره مسائل بین‌المللی مشکل دارد.


البته العربیه هیچ اشاره مستقیم یا غیر مستقیمی به «منابع ایرانی» که خبر را از آنها نقل کرده، ننموده است.


به نظر می‌رسد، ریشه این موضوع به انتشار خبر کمک دولت به نمایندگان برای هزینه در خصوص بازسازی و احداث مساجد در روستاها برمی‌گردد که از سوی آقای نیکزاد، معاون عمرانی وزیر کشور و وزیر پیشنهادی برای مسکن و شهرسازی اعلام شده بود. این خبر هر چند در درون کشور، واکنش‌های منفی شدیدی را در رسانه‌های منتقد و نمایندگان مستقل و منتقد دولت در پی داشت، چنین تعبیری مبنی بر هدیه رمضانی رئیس‌جمهور به نمایندگان از آن نشد.


گفتنی است، هرچند سابقه العربیه در شایعه پراکنی به ویژه علیه ایران بسیار تاریک است، به نظر می‌رسد، دولت و یا منابع خبری رسمی دولتی به سرعت نسبت به چنین ادعایی واکنش نشان دهند تا از ایجاد شبهه و شایعه در جامعه جلوگیری شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد