وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

جاسازی دوربین داخل اتاق پرو!؟

فردی که با جاسازی دوربین در داخل اتاق پرو مغازه اش از زنان فیلمبرداری کرده بود، دستگیر شد.

اعتماد در شماره امروز خود نوشت:

زن جوانی با حضور در دایره اجتماعی کلانتری محله شهرستان مشهد گفت؛ برای خرید لباس به همراه همسرم به چند مغازه سر زدیم تا اینکه یک لباس مورد پسندم قرار گرفت. به همین دلیل آن را برداشتم و به اتاق پرو مغازه رفتم. وی افزود؛ زمانی که برای تعویض لباس آماده می شدم، شیء مشکوکی در گوشه دیوار نظرم را به خود جلب کرد. وقتی بیشتر دقت کردم متوجه شدم چیزی شبیه یک دوربین داخل اتاق پرو جاسازی شده است.

به همین دلیل بدون هیچ سر و صدایی از اتاقک بیرون آمدم و وانمود کردم طرح لباس را نپسندیده ام. به محض آنکه از مغازه بیرون آمدم موضوع را به همسرم گفتم و به کلانتری آمدیم. با توجه به حساسیت موضوع تیم اطلاعات و عملیات کلانتری با هماهنگی مقام قضایی بلافاصله خود را به مغازه مورد نظر رسانده، اتاق پرو را مورد بازرسی قرار دادند و یک دستگاه دوربین کوچک که در دیوار اتاق جاسازی شده بود، کشف کردند و متهم 34 ساله به نام محمود دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به مقر پلیس گفت؛ از مدتی قبل وسوسه شده بودم از زنان در اتاق پرو فیلمبرداری کنم. به همین دلیل از دو روز قبل دوربین را داخل اتاق جاسازی و یک بار شش دقیقه و بار دوم 36 دقیقه از مشتریان فیلمبرداری کردم. بنابر این گزارش افرادی که از محل های اختصاصی بانوان مانند استخر، تالار، آرایشگاه و... تصویربرداری کنند به دو تا پنج سال حبس و محرومیت از حقوق اجتماعی به مدت 10 سال و 74 ضربه شلاق محکوم می شوند و پروانه کسب آنها در صورت شاغل بودن باطل خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد