وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

دستگیری پسربچه 3 ساله به جرم تجاوز جنسی!

بر اساس اعلام کارشناسان و بازرسان پلیس انگلستان این پسر‌بچه جوان‌ترین یا به عبارتی کوچک‌ترین مجرم در طول تاریخ انگلستان به شمار می‌رود.

 به نقل از  ایسنا رسانه‌های دولتی انگلستان از دستگیر شدن یک پسر‌بچه سه ساله توسط پلیس این کشور خبر داده و اعلام کردند: این کودک خردسال به اتهام تجاوز جنسی، سرقت و تخریب اموال دیگران بازداشت شده است.

«کریس گری لینگ» ـ یکی از نمایندگان حزب مخالف دولت ـ در مصاحبه‌ای با شبکه خبری بی‌بی‌سی، تصریح کرد: این پسر‌بچه سه ساله توسط پلیس انگلستان و به اتهام تجاوز، سرقت از فروشگاه‌های مختلف در شهر محل سکونتش و تخریب اموال همسایگان خود دستگیر شد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان و بازرسان پلیس انگلستان این پسر‌بچه جوان‌ترین یا به عبارتی کوچک‌ترین مجرم در طول تاریخ انگلستان به شمار می‌رود.

از طرفی در گزارش پلیس انگلستان آمده است که این پسر‌بچه در بازجویی‌هایش به ماموران گفته بود که تنها برای شوخی و خنده اقدام به انجام این کارها کرده است.

کودکان زیر هشت سال در «اسکاتلند» و زیر 10 سال در «ولز» اگر مرتکب جرمی شوند، نباید بازداشت شده و مورد بازجویی قرارمی گیرند، اما براساس گزارش نمایندگان حزب مخالف دولت، این پرونده‌ با دیگر پرونده‌ها متفاوت است و باید در مورد آن تامل شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمارهای موجود طی سه سال گذشته بیش از شش هزار تخلف اجتماعی تنها توسط کودکان زیر 10 سال در سراسر انگلستان انجام شده است. به گونه‌ای که یک پسر‌بچه 9 ساله به اتهام تجاوز به یک دختر خردسال و دو کودک هشت ساله به اتهام درگیری با سلاح سرد و مجروح کردن سه نفر دیگر توسط پلیس دستگیر شدند.

از طرفی درگیری کودکان با چاقو، سرقت‌های کوچک و بزرگ، گدایی و ضرب و شتم نیز از موارد تخلف کودکان به ویژه پسر‌بچه‌های زیر 10 سال در انگلستان هستند. با این حال، تاکنون هیچ دستگاهی در این کشور برای جلوگیری از این نوع جرایم تلاشی نکرده است. 

(این تازه سه ساله شون بود وای به بزرگترهاشون)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد