وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

در کافی شاپ اطراف تهران چه می گذرد

خبرنامه دانشجویان که توسط جمعی از دانشجویان اداره می‌شود در گزارشی از شیوه جدید یارگیری افراطیون در دانشگاه‌ها پرده برداشت: گروهک افراطی و غیر دانشجویی علامه به منظور یارگیری مجدد از بدنه دانشجویان مسلمان با جعل عنوان انجمن اسلامی دانشجویان جدیدالورودها را به کافی شاپ‌های سازماندهی شده خود می برند.

به نقل از مذهب نیوز به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، گروهک های مارکسیستی و همچنین جاعلین عنوان انجمن اسلامی دانشجویان که با حرکت گسترده و افشاسازی های جنبش دانشجویی مسلمان چندین سال است که دیگر در میان دانشجویان هیچ جایگاهی ندارد, در آستانه سال جدید در راستای استفاده از دانشجویان به منظور پیاده سازی اقدامات تخریبی اش مکان های از پیش سازمان داده شده ای را برای فریب دانشجویان جدیدالورود به کار گرفته است.

بنا بر این گزارش جریانات مذکور در راستای محقق کردن «حمله عاطفی» به عنوان استراتژی نفوذ خود در میان دانشجویان جدید اقدام به بازگشایی کافی شاپ های گسترده و در قالب های خاص در اطراف دانشگاه های مرکزی و تأثیر گذار تهران کرده اند.


اعضای این گروهک غیر دانشجویی با برقرار کردن رابطه های عاطفی با جنس مخالف و کشاندن دانشجویان دانشگاه به فضای مذکور ایجاد شبهه، تناقضات دینی، استحاله، تغییر در افکار و اعتقادات و ارائه و آموزش تفکرات مارکسیستی و التقاطی به دانشجویان را در دستور کار خود قرار داده اند.


تاکنون بارها و بارها دیده شده که دختران و پسران دانشجویان جدیدالورود فریب خورده و بازیچه آنان شده و با وعده های دروغین ازدواج، دوستی، بورس به خارج و... جذب نفوذی های جریانات التقاطی شده اند.


گفتنی است چندی پیش و در راستای ایجاد و ادامه موج آشوب ها به منظور ملتهب نگه داشتن فضای دانشگاه دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، تهران و چند دانشگاه دیگر برگزاری و میزگردهای گسترده و شبانه روزی گروهک مذکور را حتی در نیمه های شب در پشت کرکره پایین کشیده این مغازه ها مشاهده کرده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
خدا قوت
این مسائل وظیفه ی بچه های مومن و بسیج رو سنگین تر میکنه تا بیشتر حواسشون به اطرافشون باشه
خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد