وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

تمجیدازکارگردان همجنس بازدر نشریه حوزه هنری


ماهنامه نقد سینما که در حال حاضر به صورت فصلنامه منتشر می‌شود، در شماره اخیر خود اقدام به تمجید و معرفی فیلمهای مبتذل پازولینی کارگردان هم جنس باز ایتالیایی کرده است.

جهان به نقل از یک سایت خبری نوشت: با توجه به اینکه آثار و فیلمهای پازولینی در سطح فیلمهای پورنوگراف ارزیابی می‌شود، گفتگو و تجلیل با عناوینی همچون هنرمند و فیلمساز برجسته از سوی این نشریه که مدیر مسئولی آن را حسن بنیانیان و صاحب امتیازی‌اش نیز در اختیار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است، اقدامی قابل توجه می‌باشد. چرا که نقل و معرفی چنین افرادی لزوما بایستی به همراه نقد زندگینامه و برنتابیدن نقطه های زندگی و آثار آنها باشد که متاسفانه در نقد سینما این مهم رعایت نشده است.


پازولینی در کارنامه خود خالق آثاری مستهجن بیمار گونه و ضد اسلامی می‌باشد به شکلی که مطرح کردن و معرفی وی در کشورهای اروپایی و حتی ایتالیا با محدودیت خاصی همراه است.نمایش عریان و مستقیم روابط جنسی زن و مرد به شکل تهوع آور و نیز ارائه تصویری وارونه از ادیان از مؤلفه های اصلی اکثر فیلمهای این کارگردان می‌باشد.

گفتنی است که پیر پائولو پازولینی ۱۹۲۲ در بولونیا به دنیا آمد. وی در کارنامه خود ادیپ شهریار، مده‌آ، دکامرون، حکایت‌های کانتربوری و داستان‌های عشقی هزار و یک شب و را دارد. پازولینی در ۱۹۷۵ در اوستیا در نزدیکی رم، به دست جوانی به قتل رسید که مدعی شد پازولینی قصد تجاوز به او را داشته است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد