وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

ازار و اذیت زوار ایرانی طرح محرمانه وهابیون سعودی


در پی بی احترامی به زائران ایرانی در خاک عربستان، یک مامور گمرک در اظهار نظری غیر رسمی از برنامه دولت عربستان برای سخت گیری در برابر ایرانیان خبر داد

 به نقل از منابع خبری ، براساس گزارش های رسیده ماموران گمرک پل ملک فهد به علت بی احترامی و معطل نمودن زائران ایرانی که به عربستان سعودی آمده بودند، مورد اعتراض شهروندان عربستان سعودی قرار گرفته اند.


این در حالی است که یکی از مسولین گمرک از برنامه ریزی محرمانه دولت عربستان سعودی برای افزایش سخت گیری ها نسبت به ایرانیان خبر می دهد.


تحلیل گران معتقدند تنش های ایجاد شده بین عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران بازتاب بدی را از جانب دولت عربستان سعودی بر روی زائران و حجاج ایرانی و سایر شیعیان جهان از داخل و خارج عربستان سعودی خواهد داشت.


در همین حال در پی این تنش ها عربستان سعودی مانع مسافرت اتباع خود به ایران شده و از هر گونه سفر آنان به ایران جلوگیری می نماید.


از سویی دیگر عربستان سعودی با حمله و دستگیر نمودن شیعیان بی گناه جنوب عربستان آنها را به شدت مورد شکنجه خود قرار می دهد.


این رفتار های عربستان سعودی و نیز مشارکت این کشور در کشتار شیعیان و مجاهدان شیعی شمال یمن، دشمنی این کشور وهابی را با تشیع و پیروان اهل بیت (ع) نشان می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد