وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

دزدی در لباس روحانیت، دزدی میلیونی کرد


با اعلام شکایت علیه یک متهم پرونده زورگیری از مسافر فرودگاه امام (ره) مبنی بر سرقت میلیونی از شاکی، تحقیقات دادیار جنایی تهران در مورد این متهم وارد مرحله‌ای تازه شد.

به گزارش ایسنا، شامگاه 23 مردادماه سال جاری پیرمردی 60 ساله، سراسیمه به مرجع انتظامی مراجعه کرد و در حالی که صورت و بدنش مجروح شده بود به ماموران گفت: حدود ساعت 20 با یک پرواز خارجی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدم و منتظر اتومبیل کرایه بودم که یک پراید با دو سرنشین پیش پایم نگه داشت و سوار بر خودرو به سمت مقصدی که گفته بودم حرکت کردیم. من در صندلی جلوی اتومبیل نشسته بودم و دو سرنشین در صندلی عقب سوار بودند. پس از طی مسیری، ناگهان یکی از سرنشینان عقب خودرو، جسمی رشته‌ای مانند را به دور گردنم انداخت و با شدت فشار داد تا جایی که کاملا بی‌حال شدم. بعد از چند ساعت که به هوش آمدم خودم را در حالی که مجروح شده بودم در میدان نماز شهرری یافتم. بعد متوجه شدم که سرنشینان پراید، کیف، چمدان و 600 دلار وجه نقدی را که به همراه داشتم به سرقت برده‌اند.


با تشکیل پرونده از سوی مرجع انتظامی و کسب دستورات قضایی لازم از قاضی سلیمانی‌فرد دادیار شعبه‌ی ششم دادیاری دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و بازداشت سه متهم آغاز شد تا این‌که روز 4 شهریورماه زمانی که راننده‌ی یک دستگاه خودروی پراید اقدام به کیف‌قاپی از یک زن جوان کرده بود، در یک کوچه بن‌بست در منطقه‌ی باغ فیض تهران گیر افتاد و ماموران موفق به بازداشت وی شدند.

با اعزام این متهم به آگاهی، مشخص شد که او همان کسی است که به همراه دو نفر از دوستانش از پیرمرد 60 ساله سرقت کرده بودند.

در پی بازجویی‌های پلیسی از متهم بازداشت شده به نام ایوب 24 ساله، دو همدست دیگرش به نام‌های محمود و بهزاد نیز شناسایی شدند که محمود نیز بازداشت شد اما تلاش ماموران برای بازداشت بهزاد هم‌چنان بی‌نتیجه مانده است.

متهمان بازداشت شده به 7 فقره کیف‌قاپی به وسیله‌ی اتومبیل اعتراف کردند و برای آنها به اتهام شرکت در شروع به قتل عمدی، شرکت در آدم‌ربایی و شرکت در سرقت مقرون به آزار قرار قانونی صادر شد.

تحقیقات در مورد این دو متهم ادامه داشت تا اینکه با انتشار تصویر آنها در جراید، فردی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران مدعی شد یکی از متهمان از وی سرقت کرده است.

وی گفت: من صاحب یک پمپ بنزین در اسلامشهر هستم. مدتی قبل، ایوب در حالی که لباس روحانیت به تن داشت به پمپ بنزین آمد و از من خواست که به او کار بدهم. من هم پذیرفتم و از او خواستم که به پمپ بنزین بیاید و در آنجا مشغول به کار شود. ایوب هر روز سر وقت در پمپ بنزین حاضر می‌شد و بعد از تعویض لباس‌هایش شروع به کار می‌کرد. رفتار او خیلی خوب بود و من هم با دیدن اینکه او علیرغم روحانی بودن به عنوان یک کارگر در پمپ بنزین زحمت می‌کشد و کار می‌کند، اعتمادم جلب شد. یک روز بعد از اتمام کار، مبلغ 22 میلیون و 500 هزار تومان به او دادم تا روز بعد، آن را به حسابم بریزد. بعد از آن شب، دیگر او را ندیدم تا اینکه عکسش را به عنوان متهم در جراید مشاهده کردم.

قاضی سلیمانی فرد با اشاره به شکایت جدیدی که علیه این متهم اعلام شده است، اظهار کرد: متاسفانه این متهم به دروغ اقدام به پوشیدن لباس روحانیت کرده و با سوء استفاده از آن دست به سرقت زده است.

وی با بیان اینکه ایوب سابقه هیچ‌گونه تحصیلات حوزوی را ندارد، افزود: در حال حاضر، این متهم با اتهامات قبلی که به وی تفهیم شده تحت بازداشت است و رسیدگی به شکایت جدید را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام محمدرضاجان .خوشحالم که وبلاگتون اینهمه پرباره.خوب مینویسید.به منم سر بزنید. منتظرم.

محسن 1388/08/06 ساعت 21:59 http://mohsenbak.iranblog.com/

البته روحانیت واقعی زیر دزدی ملیاردی نداره....آقای رئیس جمهور خودشون گفتن....البته دیگه صداش رو در نیاوردا فقط یه بار گفت اونم از زیر زبونش در رفت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد