وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

کلاهبردار فراری در امارات دستگیر شد

جام جم آنلاین: یک فرد ایرانی که به اتهام کلاهبرداری و جعل اسناد دولتی تحت تعقیب ایران قرار داشت با هماهنگی «اینترپل» نیروی انتظامی در امارات دستگیر شد.


به گزارش ایرنا ، «مهرداد - س» که به اتهام کلاهبرداری و کسب مال نامشروع از طریق خارج کردن ارز از کشور و فروش و انتقال کالاهای اسقاطی و بلامصرف به ایران از سوی مجتمع قضایی امور اقتصادی تهران تحت تعقیب بود، با هماهنگی اینترپل تهران، در امارات متحده عربی دستگیر شد.

متعاقب این دستگیری و درخواست مدارک استرداد وی از سوی پلیس امارات ، اینترپل نیروی انتظامی مدارک یاد شده را تهیه و به این امیرنشین ارسال کرد تا متهم یاد شده بزودی به کشور مسترد شود.

کارگر افغانی در قیر پختند

جام جم آنلاین: در یک اتفاق دلخراش در یک واحد تولید قیر در شهرک صنعتی «سلفچگان» سه کارگر افغان به طرز بسیار وحشتناکی در میان قیر پخته شدند.


به گزارش ایسنا ، حسن حبیبی فرمانده عملیات امداد و نجات ایستگاه شماره شش آتش‌نشانی قم که در این حادثه نیز فرماندهی عملیات را به عهده داشته است، در تشریح این حادثه دلخراش، گفت: صبح روز یکشنبه 17 آبان ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع این حادثه در شهرک صنعتی سلفچگان مطلع شده و بلافاصله با اکیپ کامل عازم محل حادثه شدیم.

وی تاکید کرد: طبق اظهارات شاهدان در حین فعالیت کارگران یک جسم خارجی داخل چاهک که سه تا چهار متر عمق داشت‌، ‌افتاد و در ابتدا یکی از کارگران برای خارج کردن آن شی بدون رعایت نکات ایمنی از چاه پایین رفت، اما به دلیل وجود گازهای سمی درون چاه دچار گازگرفتگی شده و به ته چاه سقوط کرد.

ادامه مطلب ...

کلا‌هبرداری تحت عنوان ارتباط با غیب

جام جم آنلاین: زنی که با ادعای حل مشکلات جوانان و ارتباط با غیب به اغفال و فریب مردم دست می‌زد با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد. 


به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ حسین حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی کسب اخبار مردمی مبنی بر این‌که زنی به نام معتمدی با ادعای حل مشکلات جوانان و ارتباط با غیب اقدام به پخش کارت تبلیغ در سطح شهر می‌کرد، موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی و رایانه‌ای پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از کسب اطمینان در خصوص صحت و سقم موضوع، ماموران باهماهنگی مقام قضایی از منزل نامبرده بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه کشکول، تسبیح‌های بزرگ، کتب دعانویسی، ورق، تعدادی طلسم و پوستر تصاویر تمثال امامان (ع)و دراویش کشف و ضبط شد.

ادامه مطلب ...

ترفند تازه سرقت تلفن همراه

جام جم آنلاین: مرد سابقه‌داری که با سفر به 5 شهرستان به بهانه خرید خودرو و گوشی تلفن همراه اقدام به سرقت از مردم می‌کرد، در آخرین اقدام خود در شهرستان ورامین شناسایی و دستگیر شد.


سرهنگ قاسم‌آبادی، فرمانده انتظامی ورامین با اشاره به این پرونده به خبرنگار ما گفت: اوایل مهرماه امسال مرد مغازه‌داری به مرکز پلیس ورامین مراجعه و از مرد سارقی شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: در حال ارائه خدمات به مشتریانم بودم که مردی به بهانه خرید گوشی تلفن همراه وارد مغازه‌ام شد و پس از مشاهده گوشی‌های داخل ویترین مغازه، 2 نمونه آن را انتخاب کرد و از من خواست اجازه دهم آنها را به همسرش که داخل خودروی پارک شده حوالی مغازه نشسته است، نشان دهد. آنقدر اصرار کرد که پذیرفتم، اما پس از دقایقی که از مرد مشتری خبری نشد، سراغ وی رفتم و متوجه شدم اثری از او نیست و گوشی‌ها به سرقت رفته است.
ادامه مطلب ...

۴جوان زورگیر دستگیر شدند

به گزارش فارس ،‌ 4 جوان که با امید کسب سود بالا در شرکت هرمی گلدکوئیستی اقدام به سرمایه‌گذاری چند میلیون تومانی کرده بودند ، دست به زورگیری زدند.

این افراد که حتی اصل پولشان نیز به آنها باز نگشته بود اقدام به زورگیری از اعضا و مراجعه کنندگان به شرکت‌های هرمی که عضو آنها بودند، کردند تا به این شکل جبران خسارت کرده ‌باشند اما با پیگیری‌های پلیسی کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به اتهام زورگیری و ایجاد رعب و وحشت دستگیر شدند.

عصر 20 مهر امسال، 4 جوان عضو شبکه‌های هرمی گلدکوئیستی ساکن سلطان آباد - شهرک گلستان واقع در جاده ساوه با یک دستگاه پژو 206 نقره‌ای رنگ به تهران آمدند و پس از مراجعه به آدرس یک مجتمع تجاری در منطقه ستارخان، ساعت 5 بعد از ظهر با ورود به یکی از واحدهای این مجتمع تجاری با استفاده از چندین قبضه شمشیر و قمه همراه خود اقدام به تهدید و زورگیری افراد حاضر در این واحد تجاری کردند.
ادامه مطلب ...

فعالیت گسترده وهابیت در جنوب ایران و غفلت غیر مسئولانه !!

از برخی روستاهای استان هرمزگان خبر می‌رسد که حکومت عربستان سعودی، با پرداخت هزینه‌های هنگفت در مناطق روستانی سنی‌نشین این استان، اقدام به ساخت مساجد شیک و بزرگ می‌‌کند و روی دیوارهای آن می‌‌نویسد ..

در غفلت مسئولان ما، عربستان سعودی همچنان به مداخلات آشکار و پنهان خود در داخل کشور ادامه می‌‌دهد.

به گزارش «شیعه نیوز به نقل از تابناک ، اگر امروز پول‌های شاهزاده‌های عربستانی با کمک نظامیان آمریکایی در مرزهای کردستان ایران، دامنه ترور و اغتشاش را گسترش می‌دهد، در جنوب ایران نیز پول‌های این شاهزاده‌ها در کنار هم‌تباران اماراتی و دیگر شیخ‌نشینان حاشیه خلیج‌فارس، در پی تحقق اهداف وهابیون از راه‌های فرهنگی، اقتصادی و مذهبی است.

بنا بر این گزارش، از برخی روستاهای استان هرمزگان خبر می‌رسد که حکومت عربستان سعودی، با پرداخت هزینه‌های هنگفت در مناطق روستایی سنی‌نشین این استان، اقدام به ساخت مساجد شیک و بزرگ می‌‌کند.
ادامه مطلب ...

خود فروشی زنان با پرچم ایران

 به نقل از پارسا، برخی شبکه ماهواره‏اى مستهجن عربى که یکی از فعالیت‌های آنان فروش زنان بعضی از کشورها از طریق نمایش دادن برهنه آنها روی آنتن است اخیراً در اقدامى ضداخلاقی امکان ارتباط با زنان ایرانى با پس زمینه پرچم ایران را نیز برای مخاطبان خود فراهم آورده‌اند.

تاکنون ترکیه، عربستان و روسیه چند کشور پای ثابت این اقدام بوده‌اند اما این اولین بارى است که پرچم جمهورى اسلامى ایران در پس زمینه زنان برهنه دیده مى‏شود.
ادامه مطلب ...

بازهم امارات و قاچاق دختران

موسسات غیر دولتی دفاع از حقوق زنان اوکراین در گزارشی انتقاد شدیدی را متوجه دولت امارات و تجار این کشور حاشیه خلیج فارس کردند.
به گزارش «شعیه نیوز» به نقل از بولتن نیوز، در این گزارش بازرگانان اماراتی به تجارت و قاچاق دختران اوکراینی با هدف روسپی‌گری و حضور در بازار فحشا در کشورهای عربی خصوصا امارات متهم‌اند.

پیرو گزارشات سازمانهای غیردولتی در اوکراین دستگاههای امنیتی این کشور طی بررسی‌های به عمل آمده به این نتیجه رسیده‌اند که دست کم سالانه 500 دختر اوکراینی توسط این بازرگانان به کشورهای عربی قاچاق می‌شوند که درآمد حاصل از آن معادل 9 میلیون یورو می‌باشد.

افزایش جنایات نژادپرستانه در آمریکا پس از جنایت فورت‏هود

پلیس آمریکا در حال بررسی جنایت حمله به یک زن مسلمان به عنوان یک جنایت نژادپرستانه است.

 به نقل از ابنا، أمل ابو سمیه، خانمی که مورد بی‏احترامی قرار گرفته می‏گوید: شخصی در یک مغازه خواروبار فروشی به وی حمله کرده و با کشیدن روسری از سر وی جملات موهنی علیه اسلام بیان کرده است.

این خانم گفت: توهین‏های این شخص معطوف به جنایت فورت هود بوده است. این حمله دو روز پس از جنایت فورت هود در تینلی پارک اتفاق افتاد. وی ادامه داد: این حمله یک تهاجم به دین من است. زیرا روسری من نشانه‏ای از دین و ایمان من است.
ادامه مطلب ...