وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

لینک باکس مذهبی

بدون هیچ توقعی وقت لینک مطلب مورد نظر خودرا در اینجا ثبت کنید تا به نمایش در آید .در صورت تمایل کد این لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید(اجبار درکار نیست)

انهدام شبکه شیطان پرستی در ارومیه


 به نقل از واحد مرکزی خبر، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: 12 نفر از اعضای شبکه شیطان پرستی دستگیر شده اند.

سرهنگ خیبر تیبا افزود: سرکرده این شبکه شیطان پرستی با رسانه های بیگانه همچون بی بی سی و شبکه های شیطان پرستی خارج از کشور در ارتباط بوده است.

رئیس پلیس امنیت آذربایجان غربی، کشف مطالب توهین آمیز و اهانت به مقدسات و مسئولان، سروده های انتقادی علیه نهادها و آرم ها و نمادهای شیطان پرستی را از جمله اسناد به دست آمده از این شبکه عنوان کرد.
ادامه مطلب ...

درباره گروهک تروریستی جندالله


طبق گزارش «برایان راس» و «کریستوفر ایشام» در پایگاه اینترنتی «خانه شفاف سازی اطلاعات» که در پاکستان منتشر شده است، گروهک تروریستی موسوم به جندالله وابسته به «عبدالمالک ریگی» از سال 2005 میلادی مستقیما از سوی مقامات آمریکایی تشویق، هدایت و راهنمایی می شده تا یکسری حملات چریکی مرگ آسا در داخل ایران انجام دهد.


به گزارش شیعه آنلاین به نقل از کیهان، براساس این گزارش، مقامات آمریکایی می گویند روابط واشنگتن با جندالله طوری چیده شده است که نیاز به دستور رسمی رئیس جمهور و حکم کنگره دارد.


در همین رابطه، یک مقام ارشد دولتی آمریکا اذعان کرده است که گروههایی همچون جندالله، نقش کمکی برای آمریکا داشته اند و مناسب است که در این زمینه با چنین گروههایی معامله صورت گیرد.
ادامه مطلب ...

بالا رفتن پرچم رژیم اسراییل در ابوظبی !


این اقدام امارات متحده عربی در حالی صورت می‌پذیرد که رژیم جعلی صهیونیستی برای مشروعیت جلوه دادن خود به دنبال ایجاد روابط دیپلماتیک با کشورهای جهان اسلام به خصوص کشورهای حاشی خلیج‌فارس است.

در حالی که رژیم‌صهیونیستی برای ایجاد روابط دیپلماتیک با امارات متحده عربی هیچ تلاشی نمی‌کند و از سوی دیگر برای مشروعیت غیر قانونی خود نیاز به ایجاد روابط با کشورهای جهان اسلام را دارد، سران امارت متحده عربی با دعوت از این رژیم، پرچم رژیم صهیونیستی را بدون هیچگونه مخالفتی در ابوظبی به اهتزاز در آوردند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت "، با وجود اینکه اسرائیل در حال حاضر هیچگونه تلاشی برای ایجاد روابط دیپلماتیک با امارات عربی متحده ندارد، ابوظبی پایتخت این کشور پذیرای نمایندگان اسرائیل در یک همایش بین‌المللی شد.
ادامه مطلب ...

رقص عروس بی حجاب در یکی از میادین قم


به گفته آیت‌الله مکارم‌شیرازی اخیرا در شهر قم عروسی را در یکی از میادین دیداه‌اند که بی‌حجاب رقصیده است.

 به نقل از خبرآنلاین، این مرجع تقلید این موضوع را در دیدار با هیات رئیسه مجمع نمایندگان روحانی مجلس بیان کرده و در آخر پرسیده است: پس این گشت ارشاد کجاست.


ادامه مطلب ...

بر قراری رابطه جنسی در قبال اجاره منزل برای دختران دانشجو !


روش عجیب اجاره منزل به دختران مجرد بنا به خبری که نشریه پرتیراژ لیبراسیون منتشر کرده است دختران دانشجو کرایه خانه خود را شخصا، با لذت جنسی دادن به صاحبخانه، پرداخت می‌کنند!

 به نقل از جهان، دو تن از نویسندگان این نشریه که در لباس دانشجو به دنبال خانه اجاره‌ای رفته بودند دریافتند صاحبخانه ها در ازای رابطه جنسی به دختران دانشجو منزل اجاره می‌دهند!
ادامه مطلب ...

تمجیدازکارگردان همجنس بازدر نشریه حوزه هنری


ماهنامه نقد سینما که در حال حاضر به صورت فصلنامه منتشر می‌شود، در شماره اخیر خود اقدام به تمجید و معرفی فیلمهای مبتذل پازولینی کارگردان هم جنس باز ایتالیایی کرده است.

جهان به نقل از یک سایت خبری نوشت: با توجه به اینکه آثار و فیلمهای پازولینی در سطح فیلمهای پورنوگراف ارزیابی می‌شود، گفتگو و تجلیل با عناوینی همچون هنرمند و فیلمساز برجسته از سوی این نشریه که مدیر مسئولی آن را حسن بنیانیان و صاحب امتیازی‌اش نیز در اختیار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است، اقدامی قابل توجه می‌باشد. چرا که نقل و معرفی چنین افرادی لزوما بایستی به همراه نقد زندگینامه و برنتابیدن نقطه های زندگی و آثار آنها باشد که متاسفانه در نقد سینما این مهم رعایت نشده است.
ادامه مطلب ...

خانه زن محجبه در کالیفرنیا ویران شد


منابع مسلمان گفتند افراد ناشناس پس از انکه گزارشی در یکی از روزنامه های محلی از نامزدی خانم نادیا ادولف در انتخابات شورای شهر نیوارک با عکس محجبه منتشر شد به خانه وی یورش بردند و خانه اش را ویران کردند.
واحد مرکزی خبر: افراد ناشناس خانه یک زن مسلمان محجبه را در ایالت کالیفرنیای امریکا که با پوشش اسلامی برای انتخابات شورای شهر نامزد شده است ویران کردند.

منابع مسلمان گفتند افراد ناشناس پس از انکه گزارشی در یکی از روزنامه های محلی از نامزدی خانم نادیا ادولف در انتخابات شورای شهر نیوارک با عکس محجبه منتشر شد به خانه وی یورش بردند و خانه اش را ویران کردند.

شورای روابط اسلامی امریکا در بیانیه ای از مقامات محلی و فدرالی خواست درباره این جنایت تحقیق کنند.
ادامه مطلب ...

ایت الله صافی : دانشگاه دخترها و پسرها از هم جدا شود


فارس: یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به آسیب‌های ناشی از اختلاط دختر و پسر در محیط‌های دانشگاهی گفت: باید دانشگاه‌هایی مستقل برای دختران و پسران در سراسر کشور تاسیس شود.

آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان دانشگاه حضرت معصومه(س) با ایشان در سخنانی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه(س) گفت: امیدواریم که همه ما از برکات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهره‌مند شده و بتوانیم در راهی که آن بزرگواران برای ما مشخص کرده‌اند، گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسئله علم آموزی و فراگیری دانش در دین مبین اسلام اشاره کرد و بیان داشت: در دین مبین اسلام تاکید بسیار زیادی بر فراگیری علم و دانش و کسب دانایی و معرفت شده است.

این مرجع تقلید افزود: همچنین در دین مبین اسلام مسئله جهالت به شدت مورد نکوهش قرار گرفته است و جهالت از سوی همه انبیا و اوصیا نفی شده است.

ادامه مطلب ...