وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

احتمال جنگ دریایی ایران و عربستان!

هنوز مشخص نیست که آیا این اعزام ناوها از سوی ایران و عربستان به منطقه متشنج یمن و خلیج عدن منجر به یک جنگ دریایی بین دو کشور خواهد شد یا نه ؟ اما دلایل استقرار ناوگان ایران و عربستان در منطقه ( که به نظر می رسد در جهت مخالفت با یکدیگر استقرار یافته اند ) امکان یا احتمال یک جنگ دریایی را افزایش داده است . "

اعلام حرکت ناوهای ایران به سمت خلیج عدن برای تضمین امنیت کشتی ها ی تجاری ایرانی از حملات دزدان دریایی سومالیایی ، توجه خبر گزاری یونایتد پرس را جلب کرده است .

به گزارش "تابناک" و به نقل از عصر ایران ، این خبر گزاری در این باره می نویسد : " دولت ایران روز شنبه خبر از اعزام ناوهای جنگی خود به خالیج عدن برای مقابله با دزدان دریایی سومالیایی را داد. اما با توجه به تقابل موجود بین ایران و عربستان بر سر شیعیان حوثی اعزام این ناوها به منطقه دریای سرخ نمی تواند بی ارتباط با تحولات اخیر منطقه شمال یمن و درگیری های سیاسی بین ایران و عربستان باشد ".

ادامه مطلب ...

اطلاعاتی از محموله شلوارهای موهن

شلوارهای جین قاچاق که بر روی جیب پشت آن عبارت جلاله «بسم الله الرحمن الرحیم» حک شده بود، متعلق به یک شرکت اماراتی است.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از رجانیوز، به‌ دنبال پیگیری های انجام شده توسط نهادهای امنیتی- انتظامی درخصوص شلوارهای جین قاچاق که عبارت جلاله «بسم الله الرحمن الرحیم» بر روی جیب پشت آن‌ها حک شده و در منطقه جنوب‌شرق تهران خرید و فروش می‌شد، مشخص گردید که تولید و صدور این محموله متعلق به شرکت اماراتی «النجوم» بوده است.
ادامه مطلب ...