وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

کثیف‌ترین اقدام ضداسلامی سایت‌های غرب

برخی پایگاه‌های الکترونیکی غربی که به نظر می‌رسد از سوی صهیونیست‌ها حمایت و پشتیبانی می‌شوند، در جدیدترین و کثیف‌ترین اقدام ضداسلامی خود با هدف تخریب وجه‌ی حجاب و زنان مسلمان، به انتشار تصاویر و فیلم زنانی عریان با ظاهری محجبه، دقیقا شبیه به زنان مسلمان، اقدام ورزیده اند. 

 این پایگاه های الکترونیکی علاوه در این تصاویر و فیلم ها علاوه بر تخریب وجه‌ی حجاب و زنان مسلمان، به قرآن کریم نیز اهانت شده و حرمت، شأن و منزلت آن زیر سؤال رفته است. در این فیلم ها همچنین برای پدیده "زنا با محارم" تبلیغ شده است.

گفتنی است آهنگ متنی که برای این فیلم ها انتخاب شده، سرودهای اسلامی – مذهبی بوده و در آن از عبارات اسلامی و نام‌های مبارک مانند نام خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص) و غیره نیز استفاده شده است. در برخی از این فیلم ها، پیش از آغاز عمل زنا، آیات قرآنی پخش می‌شود و گاهی نیز بازیگران فیلم با لب خوانی نشان می‌دهند که در حال خواندن قرآن هستند.

برخی از این پایگاه های الکترونیکی که به طور کامل به انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی تعلق دارد، در گوشه ای از صفحه خود پنجره یا گزینه ای برای این فیلم های اهانت آمیز قرار داده اند و روی آن نوشته اند: "بخش تصاویر و فیلم های اسلامی".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد