وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

اوباما افطاری داد

باراک اوباما رییس‌جمهوری آمریکا پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی، در یک حرکت تبلیغاتی، سه شنبه شب در کاخ سفید یک ضیافت افطار با حضور شماری از مسلمانان این کشور برگزار کرد. 


به گزارش شیعه آنلاین به نقل از شبکه ایران به نقل از اسوشیتدپرس، باراک اوباما رییس‌جمهوری آمریکا در ضیافت افطاری که در سالن غذاخوری کاخ ریاست جمهوری برگزار کرده بود، از مسلمانان به پاس غنی سازی فرهنگ آمریکا تقدیر و تشکر کرد.


آسوشیتدپرس از واشنگتن در این باره گزارش داد: رییس‌جمهوری آمریکا اوباما که میزبانی این ضیافت افطار را در کاخ سفید برعهده داشت، گفت: کمک مسلمانان به آمریکا به‌حدی زیاد است که در فهرست نمی‌گنجد، چرا که مسلمانان در بافت جوامع و کشور آمریکا تنیده شده‌اند.


رییس‌جمهوری آمریکا که به‌همراه برخی وزیران دولت خود، هیات‌های سیاسی خارجی و شماری از نمایندگان مجلس در این جمع حضور یافته بود از مسلمانان به دلیل غنی سازی فرهنگ کشورش ستایش کرد.


"کیت الیسون" و "آندره کارسون" دو نماینده مسلمان جمهوریخواه کنگره و همچنین سفیران کشورهای اسلامی و میخائیل اورن سفیر اسراییل در آمریکا از جمله حاضران در این ضیافت بودند.


بلقیس عبدالقدیر، دانشجوی سال اول دانشگاه ممفیس که بیش از هر دختر و پسر دیگری در تاریخ بسکتبال دبیرستان‌ها در ایالت ماساچوست امتیاز آورد یکی از میهمانان ستایش شده از سوی اوباما بود.


وی ضمن تاکید بر این نکته که بالقیس نه تنها الهام بخش دختران مسلمان، بلکه الهام بخش تمام ما است، از خدمات محمدعلی‌کلی، مشت‌زن مسلمان آمریکایی که در این ضیافت حضور نداشت تقدیر کرد.


"جرج بوش" رییس‌جمهوری سابق آمریکا نیز سال گذشته در کاخ سفید میزبان جمعی از مسلمانان آمریکا برای صرف افطاری بود.


وی در این مراسم تصریح کرده بود که دولت وی با مسلمانان سراسر جهان برای افزایش بردباری و گسترش آزدای شریک بوده است.


بوش در جمع 110 مهمان خود در کاخ سفید در عین حال گفت: ما تمام اشکال تعصب را رد می‌کنیم.


رییس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین گفت: مردم آمریکا ادیان بسیار مختلفی دارند. اما ما همگی به پرستش آزادانه باور داریم.


بر اساس گزارش‌ها، جرج بوش در این مراسم کنار "شیخ ناصر المحمد الصباح" نخست وزیر کویت نشسته بود.

نظرات 1 + ارسال نظر

الم
مطالب جالبی دارین
خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم
www.azadnevis.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد