وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

تبریک میلاد امام حسن

میلاد امام حسن (ع) را به تمام عاشقان آن حضرت تبریک عرض می کنم . البته ببخشید که دیر این کار رو کردم ، اخه سرم خیلی شلوغ بود.  

میلاد امام حسن (ع)  

برچسب:عکس میلاد امام حسن (ع)

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
لینک شما در پیک نیک ثبت شد.
در صورت تمایل لینک من رو با عنوان ( تو پیک نیک چه خبره؟ ) ثبت کنید.

سلام بر شما دوست عزیز ، ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدید ،با پیشنهاد شما من شما را در وبلاگ اهل نور لینک کردم،اگر صلاح دیدید شما هم ما را لینک کنید.
یا علی،التماس دعا،به خصوص در شبهای قدر
اگر دوست داشتید در طرح ختم قرآن کریم ما هم شرکت کنید،یا حق

با سلام به مجاهد فی السبیل الله.

برادر وبلاگ شما به پیوند ها اضافه شد و همچنین وبلاگ شما به بازدیدکنندگان گروه ما معرفی شد.

مدیر گروه هکران چفیه مشکی ghcm.blogfa.com
مجنون المهدی

لبیک یا خامنه ای

یا مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد