وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

سفری به نیجریه برای مقابله با نفوذ شیعیان

تل آویو با فرستادن وزیر خارجه خود به برخی پایتخت های مهم و کلیدی آفریقا قصد مقابله با گسترش نفوذ و تأثیر ایران و گرایش به تشیع را دارد.  


آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی در چارچوب سفر دوره ای خود به کشورهای افریقایی دوشنبه شب وارد نیجریه شد.


در جریان این سفر دوره ای به آفریقا که به وسیله عالی ترین مقام دیپلماتیک رژیم اشغالگر قدس صورت می گیرد, این ر‍ژیم قصد دارد تا با تأکید بر مسایل اقتصادی و نیز هم پیمانی تاریخی خود با کشورهای آفریقایی هدف اصلی خود را که مقابله با فشارهای دیپلماتیک ایران است پنهان کند.


لیبرمن را در این سفر 20 دیپلمات و 20 بازرگان صهیونیست همراهی می کنند. وی با گودلاک جاناتان،معاون رییس جمهور و اوجو مادوک وه، وزیر خارجه نیجریه دیدار و گفتگو خواهد کرد. وی سپس نیجریه را به مقصد اوگاندا ترک کرده و در نهایت به کشورش بازخواهد گشت.


بنا به این گزارش، دیدار لیبرمن از نیجریه با هدف ویژه ایجاد یک راهکار جدید در سیاست خارجی صهیونیست ها برای قطع کردن نفوذ ایران بر فعالیت های اسلامی نیجریه صورت می گیرد.


برخی تحلیل ها بیانگر نگرانی شدید رژیم صهیونیستی از پیشرفت جنبش اسلامی ـ شیعی است. رژیم صهیونیستی این پیشرفت ها را در نتیجه تأثیرات ایران می داند و در پی ایجاد یک استراتژی پنهان و معامله با دولت نیجریه است.


نیروهای امنیتی نیجریه پیش از این درباره نحوه حمله به جلسات جنبش اسلامی که اخیرا برگزار میشود برنامه ریزی کرده بودند.


بخشی از این طرح قرار است به وسیله روحانیون دولتی نیجریه و پیش از حملات نیروهای امنیتی صورت گیرد. در این طرح, روحانیون در جلسات روزانه تفسیر خود در ماه مبارک رمضان وظیفه دارند فعالیت های جنبش اسلامی را محکوم کرده و با استفاده از نفوذ خود, احساسات و ذهنیت خوبی که مردم نسبت به اعضای جنبش اسلامی دارند را به تدریج از بین ببرند. 

منبع:ابنا

نظرات 2 + ارسال نظر

یه سر بزن

احسان 1388/06/19 ساعت 23:20 http://dman.parsiblog.com

سلام.
خبرگزاری سی.ان.ان داره یک نظر سنجی رو انجام میده که به لطف همبستگی دشمنان و پراکندگی ما 95% افراد رای به تقلب در انتخابات دادند و تنها 5% صحت انتخابات رو تایید کردند.
برای خودمون باید متاسف باشیم.
شما هم به آدرس زیر بروید و برای حمایت از حق رای به درستی بدهید. یعنی در واقع گزینه ی ((بله)) رو انتخاب کنید و به دوستان خود هم سفارش کنید که حتماً شرکت کنند.

http://internationaldesk.blogs.cnn.com/2009/06/15/monday-poll-3
در ضمن اگر تا به حال علیه موج مجعول و باطل سبز ، به موج قانون نپیوسته اید ، حتماً علیه آقای
میر حسین موسوی شکایت خود را در پایگاه مجازی موج قانون ثبت کنید و به دوستانتان نیز سفارش کنید:
www.mojeghanoon.com
برقرار باشید...
عظیمیان

سلام
این نظر سنجی ها اعتباری ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد