وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

وبلاگی برا ی حقیقت

وبلاگ بچه های یک کلاس

ریش مسلمانان ظاهر خیابان را زشت می‌کند

"کریت فیلدرز" نماینده پارلمان هلند که تاکنون بارها و بارها دین مبین اسلام و حضرت محمد مصطفی(ص) را مورد اهانت قرار داده، در جدیدترین اظهارات ضداسلامی خود لباس و ریش مسلمانان را زشت کننده ظاهر خیابان دانست. این اظهارات با رفتار نیروهای پلیس جمهوری اسلامی ایران مقایسه شد!

به گزارش شیعه آنلاین، روز گذشته در جلسه پارلمان هلند که موضوع بودجه این کشور بررسی می شد،"کریت فیلدرز" در جدیدترین افاضات توهین آمیز و فتنه انگیز خود، گفت: باید از افرادی که حجاب بر سر می کنند جریمه شوند و از آنان مالیات بیشتری گرفته شود.


"فیلدرز" همچنین افزود: هر زن مسلمانانی که می خواهد حجاب بر سر کند، ابتدا باید از دولت اجازه رسمی بگیرد و پیش از دریافت اجازه، باید جریمه و مالیات پرداخت کند. مالیات آن باید سالانه حدود هزار یورو باشد. بدین ترتیب ما می توانیم درآمد خوبی از مسلمانان بدست بیاوریم.


وی در ادامه گفت: ما دیگر از حجاب نفرت پیدا کرده ایم و حالمان از آن به هم می خورد. حجاب، مسجد، ریش و لباس مردان مسلمان ظاهر خیابان‌های هلند را زشت کرده است.


گفتنی است این اظهارات نماینده ضداسلامی پارلمان هلند، خشم شدید مسلمانان این کشور و دیگر کشورهای اروپایی را به شدت برانگیخت. این اظهارات همچنین موجب ناراحتی و خشم برخی نمایندگان پارلمان هلند شد و آن را "اظهاراتی زشت"، "خنده دار" و "دیوانه وار" خواندند.


این نمایندگان معترض و خشمگین از وی خواستند که فورا در مورد اظهارات خود توضیح دقیق و کاملی ارائه دهد و شرح دهد که چگونه باید از این مسلمانان مالیات حجاب دریافت شود؟!
 
در همین حال "ویمکه هالسی ما" دبیر کل حزب چپگرای سبز، این اظهارات "کریت فیلدرز" را با رفتار نیروهای پلیس جمهوری اسلامی ایران در برخورد با زنان بد حجاب یکی دانست و گفت: این اظهارات دقیقا مانند رفتار پلیس ایران با زنان بد حجاب ایرانی است. آیا از اظهارات خود خجالت نکشیدی؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد